Always the sun

Újrakezdés Lisszabonban

Rólunk

2016. október 25. 00:22 - alwaysthesun

rolunk.jpg

 

Szeretem a napsütést, a meleget, nem szeretem a telet és a hideget. Szeretem a hegyeket is, de a tengert imádom. Álmodozom, de sokat gondolkozom. Amit a fejembe veszek, azt megcsinálom.

Portugáliában először Algarve-ban jártam, 2015 januárjában. Lenyűgözött a szépsége. Fél év múlva visszatértünk, ezúttal a fővárosba. Elvarázsolt. Azonnal beleszerettem. Nagyjából akkor eldőlt: Lisszabonban akarok élni. Onnantól nem volt olyan nap, hogy ne gondoltam volna sóvárogva a dimbes-dombos városra, a csodálatos, csempézett házfalakra, az óceánillatú Tejo-ra…

Kicsit több mint egy év elteltével itt vagyunk. Igen, vagyunk. Ketten. Egymás nélkül nem ment volna. Így biztosan nem.

(i)

 

15 éve jártam először Lisszabonban. Már akkor is megigézett teljesen, de nem hittem volna soha, hogy valaha itt fogok élni. Persze éveken keresztül álmodoztam róla, hogy milyen is lehetne egy tengerparti, pálmafás helyen élni valahol az Ibériai-félszigeten, ahol végre degeszre ehetem magamat tengeri herkentyűkkel...

Tavaly jöttünk először együtt ide. Abban biztos voltam, hogy nagyon fog tetszeni neki, de arra nem gondoltam, hogy szerelem lesz első látásra.

Idén újból eljöttünk, és már nem volt semmi kétség sem, hogy itt a helyünk. Eldöntöttük, hogy lesz, ami lesz, ideköltözünk. Miután hazaértünk Budapestre, másnap felmondtam, a következő napon pedig meghirdettük a lakásunkat. Ilyen egyszerű az egész. Indulni kell. Mire várjak? Az élet túl rövid. Kalandra fel!

Közösen álmodtuk meg az életünket, most közösen éljük meg az álmunkat.

(k)

 

Ez a blog részben új életünk naplója, részben egy szubjektív élményajánló. Sok idelátogató ismerősünk kért már tippeket, hogy miket érdemes megnézni, kipróbálni, amiket nem feltétlenül találnak meg az útikönyvekben. Ezeket is megpróbáljuk csokorba gyűjteni.

Ide írhatsz nekünk: alwaysthesunblog[kukac]gmail.com

komment
Címkék: Rolunk

A bejegyzés trackback címe:

https://alwaysthesun.blog.hu/api/trackback/id/tr8811836329
süti beállítások módosítása